środa, 29 grudnia 2010

Komar 2352

 KOMAR 2352  JAK CHCESZ KUPIĆ TO PISZ :D






Komar 2352 z silnikiem kwadratowym ze zmianą biegów w rączce.
 Komara zakupiłem w czerwcu 2010 koszt zakupu wyniósł 35zł :) Komar był bez kół ale silnik i przebieg był zadowalający . W lipcu wziąłem się za niego zacząłem od kompletowania kół obręcze zdobyłem od znajomego ale były bez osi i łożysk (koszt łożysk 20zł)(osie wyciąłem z innych kół). Opony w raz z dętkami zakupiłem nowe (koszt 140-150). Były kółka a lakier heh zostawiał wiele do życzenie no więc odwiedziłem sklep lakierniczy pan podał mi puszkę seledynowego koloru a ja mu zapłaciłem 50 zł. Po zakupie lakieru papier w dłoń i szuru szuru i lakier z komara spadł. Zawiozłem go do znajomego lakiernika (za free pomalował). Renowacja trwała 2mies 30 sierpnia poskładałem do kupy od tamtej pory jeździłem nim aż do czasu gdy łożyska na korbowodzie się wysypały i po zawodach rachu ciachu i wymieniłem wał na używkę ale w db stanie. Pozostało mi tylko wymienić pokrowiec siedzenia i kupić naklejki na bak. I komar będzie jak ta lala. Papiery są w trakcie czynności więc komarek będzie z kwitami.
Komar na stan dzisiejszy wygląda tak zdj nie wyraźne ale w stawie lepsze :D





Pozdro:D myślę że się podoba :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz